7 Ağustos 2012 Salı

Çıralı/Antalya

Bu yaz nereye gidelim diye düşünenler, daha önce görmediyseniz ve huzurlu, sakin bir tatil arayışı içindeyseniz, şaşalı otellerden kaçıyorsanız Çıralı Sizin için güzel bir alternatif olabilir.




Çıralı, Antalya Kemer-Kumluca arasında yer alıyor. Nesli tükenen caretta caretta deniz kaplumbağalarının yuva yaptığı yaklaşık 3 km uzunluğunda bir sahili var ve denizi çok güzel. Sahili Türkiye'nin en güzel sahilerinden biri olarak tanımlanmakta.




Denizin yanı sıra yakınında antik Olimpos kenti, mitolojide adı geçen yanartaş, portakal bahçeleri, şelaleleri bölgeyi doğa ve tarih tutkunları için cazip kılıyor.





Konaklama için ise daha çok küçük oteller ve pansiyonlar mevcut. Pansiyonlar, genellikle portakal, nar bahçeleri içerisinde yer alan ağaç evlerden oluşuyor.







Ancak sıcaktan çok hoşlanmayanlar, gitmek için bahar aylarını tercih edebilir. Çok güzel yürüyüş güzergahları mevcut, keyifli uzun yürüyüşler yapabilirsiniz. 

2 yorum:

  1. AHH BİLMEZZMİYİİMM..:)
    ANTALYALI MIYIZ YOKSAA???
    TAKİPÇİNİZİM.
    BEKLERİM BENDE SAYFAMA.
    SEVGİLERİMLE...
    :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim birtutamkekik, Antalya'lı değilim, ama bu sene Çıralı'ya gitmek nasip oldu ve çoooook beğendim. Bu nedenle paylaşmak istedim. Ben de bloğunuza geldim ve takipçiniz oldum, sevgiler.

    YanıtlaSil