29 Aralık 2012 Cumartesi

Makrome Bileklikler

Bugün hava kapalı ve tatil günü olduğu için kızımla bir şeyler yapmak istedik ve bileklik yapmaya karar verdik. Daha önce de bu bilekliklerden yapmıştım ve hepsi arkadaşlarıma gitti kendime hiç kalmadı. Bu sefer ben kendime kızım da kendine yaptı, inşallah yeni yılda bize uğur getirirler.






Bu bilekliklerin yapımı için  internette biraz araştırma yapmıştım. Aslında yapımı çok kolay. Yapmak isteyenler için paraşüt ipini kullanmalarını öneririm. Daha sağlam oluyor ve daha güzel görünüyor.

8 yorum:

  1. çok fazlaca beğendim yaa :) ilk olan özellikle çift renk olması ayrı bi hava katmış.ikinci bordo ise asaletini renginden almış olsa gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim, sevgiler.

      Sil
  2. Bordo olanı çok beğendim. Elinize sağlık. Bende bu aralar arkadaş bilekliklerine takıldım. Onlarda makrome öneririm :)
    Mutlu Yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Arkadaş bileklikleri de çok keyifli gerçekten, değişik renklerle çalışmayı ben de çok seviyorum. Sevgiler.

      Sil
  3. İkiside çok güzel olmuş ellerinize sağlık.Mutlu yılarrrr.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim Mehtap hanım, sevgiler.

    YanıtlaSil