27 Aralık 2012 Perşembe

Pencereme Gelen kedi

Sabah mutfak pencereme gelen kediyi görünce birden çocukluğuma gittim. Sokağımızda yaşayan, arkadaşlarımla birlikte sahiplendiğimiz, bu güzel sarı kedi gibi pencerelerimize gelen bir kedimiz vardı. Bu kedicik, insani değerlerin çok daha ön planda olduğu o güzel günleri hatırlattı bana. 



İnsanların birbirini önemsediği, dostlukların daha gerçek olduğu günlerdi. Bununla birlikte ben gene de hobisi olan insanların kendileri ve çevreleri ile daha barışık ve mutlu olduklarını düşünüyorum. 2013 yılının hepimize  bol sevgi, sağlık ve mutluluk getirmesini dilerim.

6 yorum:

  1. Güzel dilekleriniz fazlasıyla gerçekleşsin, inşallah. Umarım 2013 yılı öncekilerden çok daha iyi olsun.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim, inşallah 2013 daha güzel bir yıl olur. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bazen hiç beklemediğimiz bir şey, bize ne çok anıyı hatırlatıyor. Kedicik çok şekermiş ama :)
    Mutlu ve sağlıklı bir 2013 diliyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, ben de yeni yılınızı kutluyorum, sağlık ve mutluluklar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. siz çok yaşayın emi, kumaş çantaya bakarken bu yazınızı gördüm, sizde beni bir an çocukluğuma götürdünüz. bundan tam 40 yıl önce ben ve abiim öyle sokakda dolaşan bir kediyi sahiplenip adını füze koymuştuk bu resimdeki kedinin aynısıydı... sonra biz yurtdışına gittik ve tekrar geldiğimde füzem yoktu...
    şimdi sabahları terasıma bir sürü kedi geliyor hepsinde füzeyi arıyorum ama bulamıyorum...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim. Sağlıklı, mutlu huzurlu bir yıl diliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil