14 Ocak 2013 Pazartesi

Güzel Bir Kitap - Bahçemde Yeşeren Umutlar



Kitabı bir günde bitirdim ve severek okudum. Bahçemde Yeşeren Umutlar, yazarın ilk 2 kitabından tamamen farklı karakterlerden oluşuyor.Kitabın kahramanı Susannah, orta yaşların başlarında,  hayatını sorgulama döneminde bir kadın. Geçmişinde yapmış olduğu bazı seçimleri ve aldığı kararları, yeniden gözden geçirdiği bir dönem yaşıyor. Ayrıca, hayatın getirdiği ve bir çok insanın yaşadığı; anne, baba ve çocukları ile ilişkilerinin değişime uğraması ve buna uyum sorunları yaşamakta. Sonuç olarak güzel bir hikaye, sıcak, samimi ve akıcı bir kitap.  





4 yorum:

  1. Mutlaka almalıyıııım... Ne yazık ki sadece küçük mucizeler dükkanını okudum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah siz de beğenirsiniz. Sevgiler.

      Sil
  2. Bende bu hafta okudum, sonunu merak ettiğim için elimden düşürmedim diyebilirim, çalıştığım için akşamdan akşama bir haftada bitirebildim. bende beğendim. Yazarın Diğer üç kitabını da okudum, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Bu arada bloğuma hoş geldiniz, sevgiler.

      Sil