5 Ocak 2013 Cumartesi

Pizza


Bu hafta sonu pizza yapmak ister misiniz?




İşte bu da benim pizza tarifim:

Hamur için:

1 bardak ılık su
1 çorba kaşığı maya
1 tatlı kaşığı toz şeker
1 çorba kaşığı zeytinyağ
3 bardak un (ben tam buğday unu kullandım)
tuz

Hamur hazırlandıktan sonra 1 saat mayalanması için bekliyoruz. Bu arada sosu hazırlayabilirsiniz

Sos için:

Domates rendesi (yazın buzluğa koymuştum, onlardan kullandım.)
zeytinyağ
1 diş sarımsak
baharat (karabiber, kırmızı biber, kekik, tuz, çok az şeker)

Hamuru açıp pişirdiğiniz sosu üzerine sürün ve istediğiniz malzemeyi yerleştirin. Ben 190 derece fırında yaklaşık 25 dakika pişirdim.





4 yorum:

  1. Harika gözüküor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bu hafta bu tarifle pizzayı deneyeceğim. Ne zamandır yapmak istiyordum bu postu görünce sonunda bir girişimde bulunabildim :) Umarım başarırım :)


    http://sozunbitmedigiyer.blogspot.com/

    YanıtlaSil